12 listopada 2010

Poobijana Miley

Poobijana detektyw Miley
Jak wiecie, Miley zagra prywatną detektyw w filmie "So Undercover". Przygotowania do tej roli, nie należały do najłatwiejszych.
- Musiałam przejść rozmaite treningi, od boksu po samoobronę - wyjaśnia gwiazda. - Dużo ćwiczyłam i teraz mam wszędzie siniaki. Nauczyłam się też, jak używać broni i przyznam, że było to dość przerażające. Przygotowania były wykańczające. Na początku płakałam i nawet chciałam zrezygnować, ale w końcu się przyzwyczaiłam.

Grana przez Cyrus bohaterka będzie musiała wniknąć jako tajna agentka w struktury żeńskiego klubu uczelnianego.

Wyobrażacie sobie Miley z pistoletem?



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.