20 listopada 2010

Selena Gomez śpiewa....

Selena Gomez śpiewa po Hiszpańsku!
Selena Gomez wystąpiła w jednym z amerykańskich show, w trakcie zaśpiewała "A Year Withouth Rain" również w wersji hiszpańskiej. Później, w rozmowie z prowadzącym program wyznała, że marzy o tym, aby nagrać hiszpańskojęzyczny album.
-Mam hiszpańskojęzyczny album Shakiry i to jest coś, o czym też marzę, myślę, że moja rodzina byłaby ze mnie wtedy bardzo dumna, ale mam ostatnio tyle zajęć, że nie mam czasu na pracę w studio nagraniowy. A potrzebuje na to czasu, bo chciałabym, aby ten album był idealny.-Mówi Selenka.
http://www.youtube.com/watch?v=oBllkELZWzc&feature=player_embedded#! 

http://www.youtube.com/watch?v=q0uBb3IB8V4&feature=player_embedded#! 
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.