26 czerwca 2011

NOWE FOTKI Z TWITTERA

Miley dodała 4 nowe i jedną starą na swojego twittera. Pierwsze przedstawia plakat  z hasłem zachęcającym do zalegalizowania małżeństw gejowskich.
Drugie-  to zdjęcie z Vijat’em – jej przyjacielem i fotografem podczas trasy, który warto zaznaczyć, także jest gejem.
"MÓJ najlepszy gejowski homoseksualista! =]"
 Trzecie- Miley pokazuje swoje paznokcie:
"Właśnie zaszalałam z Zoe Vokis [firma kosmetyków] =] KOCHAAAAM!" 
 Czwarte zdjęcie dodała mama Miley – Tish – która napisała :
"Kocham Australię! Jest tu tyle fajnych kawiarni! Wypiłam najlepszą gorącą czekoladę W ŻYCIU! "
 Piąte zdjęcie przedstawia Miley z Ryan’em Dunn’em, który zmarł parę dni temu. Mężczyzna był kaskaderem grupy Jackass i zginął w niebezpiecznym wypadku wykonując swoją pracę. Zdjęcie to już mieliśmy w swojej galerii, więc nie dodałam go po raz drugi.
"Właśnie znalazłam zdjęcie na którym pękam ze śmiechu z Ryan’a Dunn’a. Miał niesamowitą energię. Niech spoczywa w pokoju =[ "
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.