29 czerwca 2011

Nowy filmik z Get Ur Good On

Za pośrednictwem fundacji charytatywnej Miley ‘GUGO’ możemy oglądać nowy filmik, który Miley nagrała parę miesięcy temu, ale dopiero teraz ujrzał on światło dzienne.
"Chciałam wziąć udział w ‘Get Ur Good On’, ponieważ parę lat temu, gdy pracowałam nad serialem, straciłam dziadka. On był wspaniałą osobą. Zawsze zachęcał mojego tatę do robienia czegoś więcej i więcej. Odkąd pamiętam patrzyłam na mojego tatę jak na bohatera. Chcę zachęcić osoby w moim wieku, a nawet i młodsze do robienia dobrych rzeczy. Myślę, że misją tej fundacji jest mówienie dzieciakom, że nie należy się zniechęcać, lecz zebrać siły i wspólnie osiągnąć cel. Chodzi tu o nic innego jak miłość i pasję w czynieniu dobra. Najlepszym sposobem, aby do nich dotrzeć jest internet. Chcę, aby ludzie dzielili się przez internet tym co zrobili, co jeszcze trzeba zrobić i zachęcali młodzież do dobra. Nie ma tam nic nieważnego. Robisz to co Cię inspiruje. Chodzi tu o to, co Ty chcesz zmienić. Dzieci mają świadomość, że ich zdanie się liczy i że mogą zmienić świat."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.