22 lipca 2011

Opinie na temat Miley

Ostatnio niektórzy celebryci (i nie tylko) w swoich wypowiedziach wspomnieli o Miley. Można tutaj napomnieć o wschodzącej gwieździe Disneya – o której mowa, że może być nową Miley, Belli Thorne – na swoim blogu umieściła notkę o znęcaniu się i zastraszaniu młodych ludzi. Wzmianka była również nie tylko o naszej idolce, ale również o jej koleżankach z branży – Selenie i Demi.
"Szanuję Demi, Selenę oraz Miley… Znęcano się nad nimi przez lata, a mimo to nadal walczyły, by robić to, co im przynosi właśnie szczęście. Rozgłosiły ten problem. One na to nie zasługiwały, tak samo jak ty!"
Jakiś czas temu Miley na Twitterze umieściła wpis skierowany do aktora Charlie’go Sheena, który grał w serialu ‘Dwóch i pół’. - Charlie Sheen, wczoraj obudziłam się cała spocona, w moim śnie próbowałeś mnie zabić! – napisała artystka. Na to mężczyzna odpowiedział dosyć żartobliwie - To nie był sen. Oboje pracowali w serialach komediowych, więc humor im sprzyja.

A coraz częściej na portalach i w prasie pojawia się mowa o Billym Rayu. Niedawno opowiedział trochę o Nirvanie… i napomknął na temat Miley. Poniżej jego wypowiedź:

"Widziałem, jak Miley wykonywała cover ‘Teen Spirit’ w Ameryce Południowej. Tłum po prostu oszalał. Pomyślałem: ‘Człowieku, jakie to piękne’, ponieważ sądzę, że Kurt nadal żyje na ziemi, dzięki swoim fanom i muzyce. Wtedy miałem bardzo surrealistyczne wrażenie, oglądając moją małą dziewczynkę przy wykonywaniu tej piosenki. Uświadomiłem sobie pewną sprawę: Te dzieciaki śpiewają wraz z nią po angielsku, każde słowo. Jestem pewien, że Kurtowi spodobałoby się to."
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.