24 lipca 2011

SAMOCHODY

W 2008 roku, Miley na gwiazdkę dostała od swojej mamy jej stary samochód Porsche Cayenne. 
 Natomiast tuż przed rokiem 2009, Billy Ray kupił Miley jej wymarzony samochód – Toyotę Prius.
Mój tata zaprezentował mi ostatniej nocy czarną Toyotę Prius. Jest przyjazna dla środowiska (ma napęd hybrydowy) i jest cudowna! Kupię do niej dywaniki podłogowe z Hello Kitty!Tutaj można zobaczyć filmik, jak mówiła o priusie.
 13 lutego Miley pod studio podjechała nowym samochodem – Mercedesem ML 450. Oto co Miley napisała na swoim blogu o nowym aucie i dlaczego je zmieniła:

Hej! Wczoraj byłam fotografowana w moim nowym samochodzie i chciałam, żebyście wiedzieli, że nie zrezygnowałam z auta przyjaznego dla środowiska! Jest to nowy hybrydowy Mercedes Suv, kocham go! Jest niebiesko-czarno-fioletowy, haha! Mam też psa, który wabi się Mate i jest owczarkiem niemieckim. A jak napisałam już wcześniej, będzie za duży, aby wozić go moim Priusem. Kocham Was! Xox.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.