28 lipca 2011

Stevie Nicks o Miley + Info TCA

 Stevie Nicks, autorka utworu ‘Landslide’, który śpiewała Miley na swoich koncertach Gypsy Heart Tour w ostatnim wywiadzie wypowiedziała się na temat młodej wokalistki.
Miley Cyrus śpiewała twój utwór ‘Landslide’ w Australii. Słyszałaś, jak go wykonywała? Wiem o tym! Ktoś mi pokazał filmik na YouTube. Naprawdę mi się podobało. Byłyśmy razem w programie Oprah, ja, Miley i Pat Benatar i Sheryl Crow i jeszcze inni. Rockowe dziewczyny. Spotkałam Miley i uważam, że jest bardzo miła. Oddała mi świetny hołd. Jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś w jej wieku wykonuje tę piosenkę.
Pojawiły się także informacje na temat tegorocznej gali Teen Choice Awards. Wcześniej po internecie krążyły plotki, jakoby Miley miała prowadzić galę, wystąpić i w ogóle pojawić się na imprezie. Zdementowała je oficjalna strona gali – prowadzącą będzie aktorka Kaley Cuoco. Dodatkowo Miley nie jest wpisana na listę osób, które przybędą na galę i wystąpią. Jednakże sama artystka nic na ten temat się nie wypowiadała ani jej załoga – także nie traćmy nadziei. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.