30 sierpnia 2011

Nowy post na GUGO

Miley parę minut temu na swoim profilu na stronie Get Ur Good On opublikowała nowy wpis.
Gdy byłam w trasie koncertowej w Ameryce Południowej, uczestniczyłam w akcji ‘Blessings in a Backpack’ w Bogocie, Kolumbii. Jestem w ten program zaangażowana od 2008 roku, kiedy rozpoczęłam mój własny w Kentucky – dokarmienie setek dzieci każdego roku. Zdecydowanie wierzę w to, że akcja ‘Blessings’ ulepsza życie dzieciakom. Tak więc zdecydowałam się pomówić z liderami rządu w Bogocie i zademonstrować, jak znacznie pomoże dzieciakom w kraju i zachęci do odnoszenia sukcesów szkolnych, by dzieci mogły mieć lepszą przyszłość. Strasznie spodobało mi się spotkanie z nimi i rozmowa, jak ważny jest dla mnie ich sukces edukacyjny. Zobaczcie moje zdjęcia z tej podróży!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.