18 listopada 2011

Ashley Green o liście od fanki

Z powodu wejścia do kin nowej ekranizacji z trylogii „Zmierzch”, Ashley Greene, która gra wraz z Miley w nadchodzącym filmie „LOL” pojawiła się u Jimmy’ego Fallona. W programie aktorka zaprezentowała pewien list od fana. O co chodzi? Przeczytajcie poniżej:
- Spotkałam bardzo zafascynowaną fankę w Szwecji. Histerycznie płakała na mój widok. Myślałam, że zaraz zemdleje. Podeszłam do niej i mocno ją przytuliłam, a ona w zamian dała mi pewną notatkę – powiedziała Ashley w programie „Late Night with Jimmy Fallon” przed otwarciem listu i czytaniem na głos.
„Droga Ashley, prawdopodobnie tego nie przeczytasz, ale warto spróbować. Jestem twoją wielką fanką. Serio. Kocham cię i twoją postać i uważam, że wykonujesz kawał świetnej roboty. Ale to nie dlatego piszę ten list” – czyta Ashley. „Wszystko o co proszę to pewna przysługa, która znaczy dla mnie potwornie dużo. Czy możesz przekazać ten drugi list Miley Cyrus?” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.