10 listopada 2011

Maciej Musiał pisał listy miłosne do Miley?!

Maciej Musiał, czyli Tomek Boski z rodzinki pl. Został zapytany kogo lubi z wymienionych gwiazd: Jonas Brothers, Selena Gomez, Demi Lovato to uważa, że Jonas Brothers jest spoko, Selene Gomez przede wszystkim zna z tego, że chodzi z Justin'em Bieber'em i dodał, że woli bardziej MILEY CYRUS!! HAHAHA!
I TO CO POWIEDZIAŁ:

Chyba wole Hannah Montana, tak Miley Cyrus. Był taki okres...Kiedyś kiedy miałem 10 lat to się w niej zakochałem na chwilę i nawet napisałem do niej list, ale nie odpisała, także...Moja fascynacja Disney'owskimi gwiazdkami minęła już na zawsze..
Nie złe prawda?! Nawet nie wiedziałam, ale to dobrze! Wygrywamy z Seleną!!
Haha




1 komentarz:

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.