7 listopada 2012

SZCZEGÓŁY TRZECH ŚLUBÓW MILEY


Billy Ray jako pierwszy zdradził US Weekly szczegóły dotyczące ślubu Miley i Liama nie jednego, ale trzech!
Liam zapytał o rękę mojej córki, a ja mu powiedziałem: tak, jeśli będę mógł zagrać w następnym filmie jego brata [Chris Hemsworth]. Teraz jak planują mieć trzy śluby, to tak sobie myślę, że wystąpię w jednym z Chrisem, potem w następnej części filmów z Liamem. Będą mieć trzy śluby, co oznacza trzy filmy dla mnie.

Właściwie wysłałem jej zeszłej nocy wiadomość, w którym wyjaśniłem, że nie mogę się doczekać tego momentu [ślubu]. Podczas przerwy [w wysłuchaniu przemowy Chucka Pagano], powiedział on do swojego teamu, że chciałby jeszcze jeden puchar Super Bowl i odprowadzić swoje dwie córki do ołtarza. Kiedy zobaczyłem zeszłej nocy tego faceta walczącego z białaczką i mówiącym o tym wszystkim, natychmiast napisałem smsa do Miley: „Chcę ci powiedzieć tylko tyle, że kiedy będziesz gotowa, będę bardzo dumny prowadząc cię do ołtarza”. Odpisała: „Tatusiu!” z dwoma uśmiechniętymi minkami. Jego przemowa i ten moment mnie bardzo poruszył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.