9 kwietnia 2012

4 nowe zdjęcia z Twittera

Nie ogarniam, jak moje maleństwo może być tak słodkie!


Święta Wielkanocne to idealne połączenie rzeczy, które kocham. Rodzina, pyszne, czekoladowe zajączki i Balenciaga! Prawda @Vijphoto!





Nie mogę jeść tych rzeczy! Jestem zmuszona tylko to wąchać! Aż mi ślinka cieknie! 



Niesamowicie spędzona wielkanocna niedziela. Dziękuje za tyle okazanej miłości dzisiejszego dnia. Ma to duże znaczenie dla mnie i mojej rodziny. Całusy i módlcie się dalej. 
I dodatkowe zdjęcie z konta jej taty:
Wielki Piątek. Znowu na powietrzu z moją kumpelą. Dziękuję wszystkim za przepiękne modlitwy prosto z serca!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.