9 kwietnia 2012

Płyta 'Can't Be Tamed'- Who Owns My Heart(Do kogo należy moje serce?)- tłumaczenie pl




R, O, C, K, Mafia….


Twórczość pokazuje mi, co robić
Tańczę na parkiecie z tobą
I kiedy dotykasz mojej dłoni, wariuję, yeah


Muzyka mówi mi, co czuć
Podobasz mi się, ale czy tak będzie przez cały czas
Kiedy się pożegnamy
Będę wiedziała czy to prawda


I czuję cię w moich żyłach
Czy tak na mnie działasz, czy to muzykę mam winić?


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Bo sposób w jaki
Ruszasz swym ciałem
Sprawia, że jestem zmieszana
I nie mogę powiedzieć
Czy to ten bit, czy iskry


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Wiesz, że chcę uwierzyć
Że jesteśmy arcydziełem
Ale czasami jest ciężko
Powiedzieć to w ciemności
Kto posiada moje serce?


Pokój jest pełny, ale mogę widzieć tylko
Sposób w jaki twoje oczy przeze mnie płoną
Jak ogień w ciemności, jesteśmy jak żyjąca sztuka
I to trafia mnie jak fala
Czy czujesz mnie, czy to muzykę mam winić?


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Bo sposób w jaki
Ruszasz swym ciałem
Sprawia, że jestem zmieszana
I nie mogę powiedzieć
Czy to ten bit, czy iskry


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Wiesz, że chcę uwierzyć
Że jesteśmy arcydziełem
Ale czasami jest ciężko
Powiedzieć to w ciemności
Kto posiada moje serce?


Więc dalej, kochanie
Prowokuj mnie dalej
Poganiaj mnie dalej
Jak na rodeo
Kochanie, przyciągnij mnie blisko


Dalej, jedziemy, jedziemy, jedziemy
I to trafia mnie jak fala
Czy czujesz mnie, czy to muzykę mam winić?


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Bo sposób w jaki
Ruszasz swym ciałem
Sprawia, że jestem zmieszana
I nie mogę powiedzieć
Czy to ten bit, czy iskry


Kto posiada moje serce?
Czy to miłość
Czy to sztuka?
Wiesz, że chcę uwierzyć
Że jesteśmy arcydziełem
Ale czasami jest ciężko
Powiedzieć to w ciemności
Kto posiada moje serce?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać jaki kolwiek komentarz, dostosuj się do zasad:
-nie używaj wulgaryzmów
-nie podszywaj się pod Miley Cyrus
-nie obrażaj innych
-zachowaj ostrożność
Zły komentarz będzie natychmiast usuwany, dziękuje.